czwartek, 9 sierpnia 2018

I love Bastion Grey - ISS beginning - Warsztat Kozy #5

Jak to nieraz bywa, to właśnie pierwszy zamysł jest tym, który okazuje się być najlepszym.
Dlatego też, porzuciłem wszelkie wariacje kolorystyczne, którymi zdążyłem pokarać kilka moich modeli do Infinity i wróciłem do zamysłu, gdzie bazą jest ten jakże sympatycznego kolor od P3.


Plan jest prosty - ogarnąć pierwszą listę mojej sektorówki na 300 pkt - a jako, że nadal trzyma mnie wena twórcza i posiadam nieco więcej wolnego czasu - są i pierwsze efekty.

Jeden wieczór malowania, drugi wykańczania i początek mojej listy gotowy.
Czterech Celestial Guard'ów - podstawowej piechoty Służby Imperialnej, odpowiedzialnej za ochroną Imperatora i jego Zakazanego Miasta. 









Jestem zadowolony z efektu, jaki udało mi się uzyskać w odniesieniu do włożonej pracy.
Teraz pozostaje mi mieć nadzieję, że pomalowane pacyny sprawią, że znajdę też czas i chęci, żeby jeszcze w tym roku pokulać nieco kostkami. 
Do następnego.

3 komentarze: