poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #56 - Alexia, Mistress of the Witchfire


Tym razem się udało.
Zaproponowany temat skłonił mnie żebym wreszcie sięgnął po kolejną niedokończoną figurkę, która do tej pory jedynie zbierała na siebie kurz na moim biurku.

Oto więc Alexia Ciannor we własnej osobie - tutaj już w swojej 'epickiej' wersji 😉


Któż bowiem może wiedzieć więcej o śmierci, jeśli nie ogarnięta żądzą przywrócenia życia swojej matce jedna z najsprawniejszych nekromantek w Żelaznych Królestwach.



Piękny model, kolejny pobobrzy spadek, który postanowiłem wreszcie pomalować.

Wracając jeszcze do tematu o ile było już o umieraniu, jak to w tańcu śmierci powinno być więc i o życiu. W tym roku żyje więc mój blog. Wszystko idzie na obecną chwilę w stronę lepszego - warsztat się rozwija, a i czas na hobby udaje się znaleźć. I tego właściwie życze i sobie i Wam.
Yo. Do następnego.


4 komentarze:

  1. Faktycznie ładny model. :)

    Dzięki za wzięcie udziału w FKB. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wielce zacny model. Przyjemność po mojej stronie;)

      Usuń
  2. Nie dość, że ładny model to do tego bardzo ładnie i starannie pomalowany. Bardzo podoba mi się ten płaszcz i te "zielone świecenia".

    OdpowiedzUsuń