wtorek, 16 lipca 2019

Tak to bywa... - Sergeant Dragos Dragadovich, Man-O-War Shocktrooper Officer - Warsztat Kozy #17

No właśnie, tak to bywa, że człowiek ma takie wspaniałe plany, z których często nic nie wychodzi 😂.
Dlatego miała się na blogu pojawić fotorelacja z tegorocznego Gnomiconu, który po przerwie znów zagościł na event'owej mapie Polski (17-19.05), miało wskoczyć kilka nowych prac, itp...

Natomiast okazało się, że przez cały czerwiec nie wrzuciłem tutaj nawet jednego wpisu i tym samym pogrzebałem 'postanowienie' aktualizowania bloga minimum raz w miesiącu.

W celu odkurzenia więc zalegającego tutaj kurzu, dwie niedawne prace pod Man-O-War'owy theme, który zacząłem męczyć w celu ogrania się na nowo w maszynkę.

Sergeant Dragos Dragadovich:




Oraz Man-O-War Shocktrooper Officer - taka moja samoróbka, ale efekt jak najbardziej mi odpowiada:




Szybki post na rozruszanie, odhaczony. Do następnego, oby szybszego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz