poniedziałek, 26 lutego 2018

Unboxing: Scibor Miniatures - SF Roman Legionaries - Warsztat Kozy #3

Szybki post, po dłuższej przerwie - niestety jak człowiek cierpi na brak wolnego czasu, to już na całego.
Myślałem, że pierwszymi modelami od Scibora, z którymi przyjdzie mi się mierzyć - będą moje krasnoludy - jak już uzbieram jakąś konkretniejszą ich ilość.


Stało się inaczej, bowiem do sporej ilość modeli ze stajni GW - które aktualnie kończę składać - trafiły w moje ręce dwie figurki z linii - SF Roman Legionaries: Cezar of Rome oraz Roman Cruiser Mech Suit.
Byłem bardzo ciekawy tych żywicznych modeli - znacznie większych od krasnoludów, które posiadam.


Jakość odlewów jest naprawdę dobra - nieco pracy z nożem, pilnikiem i dremelem i wszystkie części były wyczyszczone - bez większych problemów.


                                                         

Złożone modele - o ile Cezar ma naprawdę ładną rzeźbę i linię, tak Mech Suit - cóż jak dla mnie jest zbyt klockowaty, a ramiona to już w ogóle nieporozumienie - nawet te lwie tarcze ratują je w niewielkim stopniu.





Tak, czy inaczej - po dokładniejszym przejrzeniu linii SF, na stornie producenta, muszę stwierdzić, że zdecydowana większość tych figurek - to doprawdy modele, które mogą stać się ozdobą niejednej kolekcji. 

1 komentarz:

  1. Ten drugi wygląda jak człowiek - kiosk! Podoba mi się szczegółowość i jakość odlewu.

    OdpowiedzUsuń