piątek, 9 lutego 2018

Powiew wiosny - coś nowego do Khadoru - Warsztat Kozy #2

No i nareszcie udało się przysiąść na chwilę do własnych figsów 😉
Kontynuując szybko-nudny schemat mojej armii - dwóch solosów i jack. 



Tą panią malowałem uczciwie, od początku do końca.

Natomiast jeśli idzie o Manhunter'a i Berserker'a, to przyznaję się - nieco oszukiwałem - oba modele były już wcześniej w jakimś tam stopniu zaczęte - czekały tylko żeby je nareszcie skończyć (przy ostatnim porządkowaniu szafy znalazłem jeszcze kilka takich - kiedy znowu dopadnie mnie niemoc i zwątpienie, będą w sam raz...)





7 komentarzy:

  1. Podoba mi się taka kolorystyka dla Khadoru, te obicia, krew i OSL dopełniają klimatu, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne wrażenia. Świetnie dodałeś kolory i jeszcze nie przesadziłeś z krwią. Dzięki temu figurki robią bardzo dobre wrażenie. No i brawa za jakość zdjęć.

      Usuń
    2. Dziękuję. Zdjęcia to zasługa telefonu i dobrej lampy ;)

      Usuń
  2. Miodne! Bardzo mi się podobają, trochę mi przypomina mój schemat kolorystyczny który zastosowałem na Khadorze :P

    OdpowiedzUsuń