wtorek, 29 stycznia 2019

Ostatki - Zhanying, Sophotect, Yudbots - Warsztat Kozy #11


Dwa modele dzielą mnie od tego, żeby móc odhaczyć pierwsze w pełni pomalowane 300 pkt z listy ISS.
Natomiast w dzisiejszym poście, to co udało mi się zmalować ostatnio.

Jest więc i Zhanying. Agent - tutaj agentka dodatkowo w profilu hakera - stojąca najniżej jeśli idzie o hierarchię Służb Imperialnych.
Jak dla mnie bardzo ładny model, który bardzo fajnie mi się malowało.



Jest i Sophotect wraz z Yudbot'ami. ALEPH'owe wsparcie - jedyny doktor i zarazem inżynier dostępny w listach ISS.
Myślę, że nad tymi modelami pogubiłem się gdzieś tak w połowie drogi. Teraz zwyczajnie żałuję, że nie pomalowałem ich w takich kolorach jak pozostałych figsów z listy. 
Skończyło się na tym, że po prostu ich domalowałem do stanu który mnie zadowala - może kiedyś poczekają się liftu 😃



Na dzisiaj tyle. Piona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz