poniedziałek, 1 października 2018

III Międzynarodowy Festiwal Modelarski – Poland Model Show Bielsko-Biała 2018

Witajcie. Dzisiaj nieco inny wpis. Jako, że ostatnio znowu nieco kiepsko u mnie z wolnym czasem - zakładałem, że kolejny wpis na moim blogu szybko się nie pojawi.


Okazało się, że jednak nie będzie tak źle. Wystarczyło bowiem zapakować się w samochód i wykorzystać piękne niedzielne przedpołudnie - a właściwie jego część.
W ten weekend (29-30 września), na terenie ZIAD-u w Bielsku-Białej odbył się III Międzynarodowy Festiwal Modelarski Poland Model Show Bielsko-Biała 2018.

W ramach imprezy odbyły się:
- konkursy modelarskie
- pokazy technik modelarskich
- giełda modeli
- i co mnie najbardziej zaciekawiło - wystawa modeli

Na placu, przed pawilonem w którym odbywała się giełda modelarska zaparkowało kilka historycznych pojazdów.



























Jak się okazało w samej hali także było na co popatrzeć.



























Na wystawie zaś zgromadzono pokaźną kolekcję modeli wszelkiej maści. Niestety nie zrobiłem za wiele zdjęć - znaczna część ekspozycji zgromadzona była zaraz pod oknami znajdującymi się od wschodniej strony, co w połączeniu z przedpołudniowym słońcem oraz faktem, że miałem ze sobą jedynie telefon - sprawiło, że nie mogłem wykazać się jako fotograf, ale co się naoglądałem to moje :D






































Cieszę się, że Papie udało się znaleźć informację o festiwalu, a mi wygospodarować przynajmniej te dwie godziny, żeby się na nim pojawić.

Piona.

1 komentarz: